fredag 9. juli 2010

Foredrag på Raumarock

Jeg har fått gleden av å holde et foredrag om emnet "Sosiale medier og bedrifters omdømme - Finnes det en sammenheng? ". Foredraget skal holdes for sponsorene til Raumarock som arrangeres 9. året på rad den 6.-7. august. Ble veldig glad når jeg ble forespurt av min nyeste og ikke minst hyggelige kunde, Tom Samuelsen, adm.dir i PartnerPlast AS som viste meg tilliten.
PartnerPlast AS er ledende produsent innen rotasjonsstøping og leverandør av offshore- og seismisk utstyr til industrien. Tom Samuelsen er levende engasjert i å støtte opp om dyktige folk i lokalsamfunnet. Han sitter styret i Raumarock som er en av de få festivaler som har bygget seg et sterkt merkenavn som solid aktør. Det er også noe av grunnen til at så mange seriøse og profesjonelle bedrifter fra næringslivet velger å være støttespiller for dette arrangementet.

Temaet på foredraget vil handle om utviklingen av moderne kommunikasjonsformer som sosiale medier påvirker mennesker og samfunn i 2010,  og hvordan dette kan bidra til bedrifters omdømme.

Som vi vet er dagens generasjon er ganske komfortable med moderne kommunikasjonsformer og forventer å være mer delaktig i utviklingen av bedrifters produkter og tjenester.
For at bedrifter skal kunne møte kundens forventninger, må bedrifter i sterkere grad ta stilling til om de ønsker å være en del av denne moderne kommunikasjonsformen og i hvilken grad dette kan gjøre bedriften mer konkurransedyktig.
Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar